۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳

طی یک ماه گذشته انجام شد؛

انسداد ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز طی یک ماه اخیر در استان قزوین

انسداد ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز طی یک ماه اخیر در استان قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: طی یک ماه گذشته ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده با بیان اینکه طی یک ماه گذشته ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین پر و مسلوب المنفعه شد، اظهار کرد: این اقدام ضمن حفظ و حراست از منابع آبی استان، تضمین کننده حیات دشت قزوین و اقدامی در جهت توسعه پایدار استان است.

وی افزود: طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که از سال ۹۳ با جدیت در استان شروع شده، همچنان با اراده و عزم محکم توسط عوامل اجرایی این شرکت در حال انجام و پیگیری است و بی تردید، همکاری و همراهی مجموعه مسئولین استان و مراجع قضائی و انتظامی، گامی مؤثر در این زمینه بوده است.

ستوده با اشاره به عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان تصریح کرد: طی یک ماه گذشته ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز با اخذ احکام قضائی و با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در سطح استان پر و مسلوب المنفعه شده و ۲۰ حلقه چاه نیز پلمپ شده، که از این طریق حدود ۱.۵ میلیون مترمکعب آب در سال به تعادل سفره‌های آب زیرزمینی کمک شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین افزود: همچنین طی همین بازه زمانی علاوه بر اجرای ۱۵ حکم در راستای جمع آوری موتورهای پمپاژ و لوله‌های انتقال غیرمجاز آب، ۴ دستگاه ادوات و تجهیزات حفاری غیرمجاز نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

ستوده در بخش پایانی صحبت‌های خود یادآور شد: ما در چارچوب قوانین و مقررات تمام تلاش و توان خود را جهت حفظ و احیا دشت قزوین بکار خواهیم گرفت و امیدوارم مردم فهیم و متدین استان نیز با مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در انجام این مهم ما را یاری کنند.

کد خبر 6234181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha